Rudolphs Muziekboek

Het kerstverhaal in een geheel nieuw jasje. Dat is wat Maarten Hartveldt bereikt heeft met Rudolphs Muziekboek. Het concept is erkend door de Verenigde Naties en beloond met de Innovatieprijs 2010 door het Ministerie van Buitenlandse Zaken. De boodschap over (multiculturele) diversiteit, wederzijds respect en vrede wordt muzikaal ondersteund door muziek van Maarten Hartveldt zelf. Het boek is uitgebracht in het Nederlands, Engels, Duits en Frans. 

Voor Rudolphs Muziekboek heeft Flex Online Marketing onderstaande diensten geleverd:

Terug naar de portfolio pagina. 

  • Logo-VerfOnline
  • Logo-UNIQEM
  • Logo-Galerie-Pennings
  • Logo-Sportservice-Noord-Brabant
  • Logo-MannenTshirts
  • Logo-OrangeWise
  • Logo-Turnaround-Advocaten
  • Logo-De-Mediateers
  • Logo-Queen
  • Logo-Gideon
  • Logo-LerenComponeren
  • Logo Huis voor de Sport Limburg
  • Logo-Social-Media-Club-0495
  • Rudolphs Muziekboek
  • Logo-Pointwood
  • Logo-Interlasting
  • Logo-LinkedIn
  • Logo-Hoveniersbedrijf-van-Eijndhoven
  • The-Box-Tree-Cottage
  • Logo-de-Jongh-verzekeringen
  • Logo-IT-Profile
  • Logo-Greenshoot-HR
  • Logo-LandelijkeMeubelshop