12 juni 2016

Website analyse & optimalisatie

Hoeveel bezoekers heeft je website per maand, welke pagina’s worden er het meest bezocht, hoeveel tijd brengen bezoekers door op de website? Dit zijn zaken die je als ondernemer of organisatie graag inzichtelijk krijgt zodat je weet waar er op de website werk aan de winkel is. Flex Online Marketing kan aan de hand van Google Analytics een bezoekersanalyse van jouw website maken en ondersteuning bieden bij onderstaande activiteiten:

  • Een (eerste) analyse maken van – het gedrag van – websitebezoekers.
  • Knelpunten in kaart brengen + oplossingen aanbieden.
  • Advies met betrekking tot het verhogen van websiteverkeer & conversie (bezoekers over laten gaan tot actie).
  • Optimalisatie van de website.
  • Verzamelen en analyseren van websitestatistieken + rapportage.

Ook een Google Analytics training behoort tot de mogelijkheden. Na deze training kun je zelf aan de slag met het analyseren van je website en weet je hoe cijfers en statistieken geïnterpreteerd moeten worden zodat je jouw website kunt (blijven) verbeteren.

Daarnaast kan Flex Online Marketing ook een websitescan uitvoeren en met een kritische blik naar onder andere de lay-out en gebruiksvriendelijkheid van de website kijken en tips ter verbetering geven. Ook met betrekking tot zoekmachine-optimalisatie (SEO).

Meer weten over het analyseren of optimaliseren van jouw website of wil je informatie over een Google Analytics training? Neem contact op!